Napsali o nás
19.02.2004(Olomoucký den) Hitem jarní a letní sezony v Evropě se zřejmě stanou punčochy ve spreji pod názvem AirStocking. Ženy a dívky tak mohou zapomenout na obavy z toho, že se jim na klasické punčoše spustilo oko a jejich elegance dostala trhlinu. Výrobek ve formě tekutého pudru s podílem hedvábných částic pochází z japonské tvůrčí dílny a na brněnském veletrhu Styl jej představila firma Vydo- CZ.
Podle ředitele Jiřího Vystavěla jsou punčochy nové generace k dispozici ve třech módních odstínech - terracotta, natural a bronze."V Japonsku vše začalo loni a asijské ženy po punčochách šílí," uvedl s tím, že výrobek lze používat i pro každodenní nošení. Punčochy se dají smýt jedině mýdlem, dodal ředitel. Výrobce doporučuje ženám používat přípravek na čistou, suchou a depilovanou nožku. Stačí jej nastříkat, rozetřít dlaněmi a nechat zaschnout. V otevřených páskových botách vyniknou i nalakované nehty, protože punčocha nezakrývá špičku nohy. AirStocking obsahuje mimo jiné kofein, který zpevňuje pokožku, a jako dezinfekční složku extrakt ze zeleného čaje. Do prodejen obuvi, prádla, galanterií a kosmetiky se dostane asi v dubnu. Sprejové punčochy budou ve střední až vyšší cenové kategorii a jedno balení vydrží až pětadvacet aplikací. "Pokud si dáma zvolí jen ponožky, vydrží balení až dvakrát déle,"uzavřel Vystavěl.